Carmen Maria Vega

carmen_maria_vega

Carmen Maria Vega’nın ülkesinde bile çok fazla tanındığını zannetmiyorum. Henüz keşfedilmemiş bir ses. Ben de tesadüfen youtube üzerinden “La Menteuse” isimli şarkısının akustik versiyonun dinledim. Farklı tarzı ve güçlü sesiyle hemen dikkatimi çekti. Şu ana kadar yayınlanmış iki albümü bulunuyor. Guatemala asıllı Fransız sanatçının 2012 tarihli On S’en Fout albümünü dinleyebildim.

2012_P_CARMEN_MARIA_VEGA_w

Albüm bence genel olarak çok iyi değil. Ama yaşadığımız bu müzik kıtlığında ilaç gibi geliyor ve sonrası için ümit veriyor. Bu albümde benim çok sevdiğim birkaç şarkı yer alıyor. İlk parça “La Marquise”, bu şarkıyla albüme dinamik bir giriş yapıyoruz. Hiç kuşkusuz albümün en güzel şarkılarından biri. Ancak benim favorim tabii ki  “La Menteuse”, kıpır kıpır ve eğlenceli bir şarkı, Vega’ya tam oturuyor. İnternette de Vega’nın en çok tık alan şarkısı. Bu genç sanatçının albümünün diğer dikkat çeken şarkıları ise ”Nan, Nan” , ” Le Soldat” ve ”En Attandant”… Albüme ismini veren On S’en Fout görece zayıf kalıyor. Bana pek hitap etmedi açıkçası. Bu şarkı neden özellikle seçilmiş anlayabilmiş değilim.

carmen-maria-vega

2013 çıkışlı albümü ise henüz dinleyemedim ama bu albümünden daha iyi olduğunu tahmin ediyorum. Vega’nın yeni bir ZAZ olamaması için hiçbir neden yok. Kesinlikle ondan daha iyi bir ses sahip. Yakında Carmen Maria Vega’nın ismini sıkılıkla duyacağımızı tahmin ediyorum.

Bir Cevap Yazın

